O nama

 

Kontra je nastala 2004. godine kao magazin popularne kulture sa idejom da, na tada internet nebu u povoju, ponudi jedan od prvih magazina o popularnoj kulturi i da šansu mladim umetnicima. Kao internet magazin, prvo na adresi www.kontra.org.yu pa onda na adresi www.kontraweb.net, Kontra magazin je postojao punih deset godina i postao jedan od najrespektabilnijih domaćih internet magazina.

Od 2011. godine Kontra dobija novi oblik kao agencija koja se bavi menadžmentom i savetodavnim uslugama. Kontra se ubrzo profiliše kao PR agencija koja je specijalizovana za industriju zabave i muziku pa tako uspešno sprodovi kampanje među kojima kampanje za Supernatural festival 2013/2014, Jelen Pivo Live Festival, promocija albuma ‘Apsurdistan’ Dubioze kolektiv, koncerti u Hali Sportova i mnogi drugi.

Od novembra 2017. godine Kontra ulazi u novo razdoblje pokretanjem izdavačke kuće i digitalne distribucije muzike tako da uz menadžment Kontra zaokružuje priču bavljenjem muzičkom industrijom.


Nikola Jovanović je osnivač i direktor Kontre. Sa preko 15 godina iskustva u muzičkoj industriji Nikola je jedan od ključnih ljudi muzičke industrije Balkana.
Osnivač je izdavačke kuće Lampshade Media i njen doskorašnji direktor.
Direktor je marketinga SAE Institute Belgrade  gde kao gostujući predavač predaje Music Business.

Predhodno je od 2009. pa do 2017. godine bio Talent and Music manager MTV Adria za region Balkana. Učestvovao je u oorganizaciji preko 300 koncerata u Srbiji i regionu.
Diplomirao je Snimanje i obradu zvuka na Akademiji umetnosti BK u Beogradu.

Kontra magazinu je ime dao inspirisan filmom Dona Letsa o sastavu The Clash.

Za sve informacije možete nam pisati na nikola@kontra.rs.