O nama

Kontra je nastala 2004. godine kao magazin popularne kulture sa idejom da, na tada internet nebu u povoju, ponudi jedan od prvih magazina o popularnoj kulturi i da šansu mladim umetnicima. Kao internet magazin, prvo na adresi www.kontra.org.yu pa onda na adresi www.kontraweb.net, Kontra magazin je postojao punih deset godina i postao jedan od najrespektabilnijih domaćih internet magazina.

Od 2011. godine Kontra dobija novi oblik kao agencija koja se bavi menadžmentom i savetodavnim uslugama. Kontra se ubrzo profiliše kao PR agencija koja je specijalizovana za industriju zabave i muziku pa tako uspešno sprodovi kampanje među kojima kampanje za Supernatural festival 2013/2014, Jelen Pivo Live Festival, promocija albuma ‘Apsurdistan’ Dubioze kolektiv, koncerti u Hali Sportova i mnogi drugi.

Od novembra 2017. godine Kontra ulazi u novo razdoblje pokretanjem izdavačke kuće i digitalne distribucije muzike tako da uz menadžment Kontra zaokružuje priču bavljenjem muzičkom industrijom.


Nikola Jovanović je osnivač i direktor Kontre. Sa preko 15 godina iskustva u muzičkoj industriji Nikola je jedan od ključnih ljudi muzičke industrije Balkana.
Osnivač je izdavačke kuće Lampshade Media i njen nekadašnji direktor.
Bio je i direktor marketinga SAE Institute Belgrade gde kao gostujući predavač predaje Music Business. Pored Kontre podpredsednik je regionalnog udruženja nazavisnih izdavača Runda, i Upravitelj je Zadužbine Milana Mladenovića.

Predhodno je od 2009. pa do 2017. godine bio Talent and Music manager MTV Adria za region Balkana. Učestvovao je u oorganizaciji preko 300 koncerata u Srbiji i regionu. Diplomirao je Snimanje i obradu zvuka na Akademiji umetnosti BK u Beogradu.

Kontra magazinu je ime dao inspirisan filmom Dona Letsa o sastavu The Clash.

Za sve informacije možete nam pisati na nikola@kontra.rs.

Kontra text